본문 바로가기
POP/G

Gerard Joling - Love is in your eyes (가사와 해석)

by 찬늘봄 2010. 2. 10.
반응형






Love is in your eyes
and someone's gonna love you tonight now.
Love is in your eyes
and someone's gonna hold you right now.

We don't have to dance in silence
you don't have to be so blue.
I feel that you're out of balance.
But there's a life waiting for you.

Love is in your eyes
and someone's gonna love you tonight now.
Love is in your eyes
and someone's gonna hold you right now.

You're just going through the motions.
I know that it cuts like a knife.
But I'll second your motions.
We'll go for the bright sight of life.

Love is in your eyes
and someone's gonna love you tonight now.
Love is in your eyes
nd someone's gonna hold you right now.

And someone's gonna hold you right now.


사랑이 당신 눈 속에 있네요 
누군가 당신을 오늘밤 사랑할 거에요
사랑이 당신 눈 속에 있네요 
누군가 당신을 지금 안아줄 거에요

우리는 고요 속에서 춤출 수가 없네요 
너무 슬퍼하지는 말아요
당신은 밸런스를 잃었어요 
하지만 삶이 당신을 기다리고 있어요

사랑이 당신 눈 속에 있네요 
누군가 당신을 오늘밤 사랑할 거에요
사랑이 당신 눈 속에 있네요 
누군가 당신을 지금 안아줄 거에요

당신은 힘든 일을 겪었죠 
마치 칼처럼 잘리는 느낌일 거에요
하지만 제 감정을 보여드릴게요
이 삶의 밝은 면을 보며 나가요

사랑이 당신 눈 속에 있네요
누군가 당신을 오늘밤 사랑할 거에요
사랑이 당신 눈 속에 있네요
누군가 당신을 지금 안아줄 거에요

누군가 당신을 지금 안아줄 거에요



반응형