본문 바로가기
POP/B

The Beatles(비틀즈) - I'll Be Back (듣기, 가사와 해석)

by 찬늘봄 2011. 2. 9.
반응형




You know if you break my heart I'll go, But I'll be back again, 
'Cause I told you once before goodbye, But I came back again.
너는 알겠지 니가 내게 상처 준다면,  내가 떠날것을 그리고 다시 돌아올것을.
전에 안녕이라 말했고 근데 다시 돌아왔으니까 말야.
 
I love you so oh. 
I'm the one who wants you,
Yes, I'm the one who wants you, Oh ho, oh ho, oh.
사랑한다구 오.
내가 널 원하는 단 한사람이야
그래, 널 원하는 단 한사람이 바로 나란말이야. 오오오오오
 
You could find better things to do, Than to break my heart again. 
This time I will try to show that I'm, not trying to pretend.
너는 더 나은 걸 찾을 수 있겠지 그땐 또다시 내게 상처 주겠지
지금이 너에게 보여줄 시간이야. 내가 척하는게 아니란걸.
 
I thought that you would realize, That if I ran away from you 
That you would want me too, But I've got a big surprise, Oh ho, oh ho, oh
내가 널 떠난다면 니가 깨달을거라 생각했어
너 또한 날 원할거라고, 근데 난 너무 놀라버린거야. 오오오오오
 
You could find better things to do, Than to break my heart again.
This time I will try to show that I'm, not trying to pretend.
더 나은걸 찾겠지 그러면 다시 내게 상처줄거야
지금이 너에게 보여줄 시간이야. 내가 척하는게 아니라는걸
 
I wanna go but I hate to leave you, You know I hate to leave you, Oh ho, oh ho, oh
You know if you break my heart I'll go, But I'll be back again.
나는 떠날거야. 근데 널 떠나는게 싫어. 너도 알겟지 난 널 떠나기 싫어. 오오오오오
넌 알겟지 니가 내게 상처준다면 떠난후에 다시 돌아올것을 말야.. 
반응형