본문 바로가기
POP/J

Michael Jackson(마이클잭슨) - I'll Be There (가사와 해석)

by 찬늘봄 2010. 10. 2.
반응형




You and I must make a pact
그대와 난 약속을 해야만 해요
We must bring salvation back
우리는 서로를 구제해야만 하죠
Where there is love
사랑이 있는 그 곳에서
I' ll be there
내가 있을께요
I'll reach out my hand to you
나의 손을 그대에게 뻗겠어요
I'll have faith in all you do
당신이 무엇을 하든 신뢰하겠어요
Just call my name and I'll be there
내 이름을 부르기만 하면 내가 거기에 있을거에요

I'll be there to comfort you
그 곳에서 그대를 위로하겠어요
Build my world of dreams around you
그대 곁에 나의 꿈의 세계를 만들겠어요
I'm so glad that I found you
난 당신을 찾게 되어 너무도 기뻐요
I'll be there with a love that's strong
강한 사랑으로 당신 곁에 있을거에요
I'll be your strength
난 그대의 힘이 되겠어요
I'll keep holding on
변함 없이 그대를 지키겠어요
Holding on, holdin On
변함없이, 변함없이
Yes I will, yes I will
그래요, 난 그럴거에요
 
Let me fill your heart with joy and laughter
당신의 마음을 기쁨과 웃음으로 채우겠어요
Togetherness, girl, is all I'm after
우리가 함께 하는것, 그게 내가 원하는 모든것이죠
Whenever you need me
언제든 그대가 날 필요로 한다면
I'll be there
내가 거기 있을께요
I'll be there to protect you, yeah baby
그 곳에서 그대를 지키겠어요
With an unselfish love that respects you
헌신적인 사랑으로 그대를 존중할거예요
Just call my name
내 이름만 부른다면
And I'll be there
내가 그곳에 있을께요

If you should ever find someone new
만일 그대가 새로운 누군가를 찾게된다고 해도
I know he better be good to you
난 알 수 있어요. 그 사람이 그대에게 나보다 더 잘할거란걸
'Cause if he doesn't
만일 그가 그렇지 않다면
I'll be there
난 그대곁에 머물겠어요
Don't you know, baby
모르겠나요
I'll be there
내가 그곳에 있을거예요
I'll be there
내가 그곳에 있을거예요
Just call my name and I'll be there
내 이름만 부른다면 내가 거기에 있을거에요
Just look over your shoulders, honey
당신의 어깨 너머를 봐요
 
I'll be there
내가 그곳에 있을께요
I'll be there
내가 그곳에 있을께요
Whenever you need me
언제든 그대가 날 필요로 한다면
I'll be there
내가 그 곳에 있을께요
Don't you know, baby
모르겠나요 그대여
I'll be there
내가 그곳에 있을께요
I'll be there
내가 그곳에 있을께요
Just call my name
내 이름을 부르세요
I'll be there
그럼 내가 그곳에 있을께요
 
I'll be there
내가 그곳에 있을께요


반응형