본문 바로가기
POP/A

ABBA(아바) - I Have A Dream (가사와 해석)

by 찬늘봄 2011. 8. 12.
반응형





I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream


나는 꿈과 부를 노래가 있답니다.
어떤 고난도 뚫고갈 수 있는..
당신도 아름다운 동화의 경이로움을 본다면
실패해도 당신은 미래를 잃지 않을겁니다.
나는 천사를 믿습니다
모든걸 볼때도 좋은것만 보이게 하는 그런 천사
나는 천사를 믿어요
나에게 기회가 왔을때 물을 건널겁니다-
나는 꿈을 품고 있답니다

나는 꿈과 환상이 있습니다.

사용자 삽입 이미지

어려운 현실을 딛고 일어설..
나의 그런 목적지가
갈길이 너무 멀어 어둠 속에서 헤매도
그럴 가치가 있게 만듭니다.

나는 천사를 믿어요
모든걸 볼때도 좋은것만 보이게 하는 그런 천사
나는 천사를 믿어요
나에게 기회가 왔을때 물을 건널겁니다-
나는 꿈을 품고 있답니다

반응형